What’s your WIN by Xperience Designing

Xperience Designing

Eerst gaan we kijken wat is jouw Brand DNA. Wie is de organisatie, waar staat zij voor? Wat zijn de waarden en wat is van die waarde KERN waarde?

Vanuit die Brand DNA gaan we de Xperience Strategy bepalen. Maw welke momenten van contacten zijn er met de verschillende belanghebbenden (stakeholders) BOMPAS

Aan de hand van de Xperience Matrix brengen we in kaart wat je vandaag al doet met je stakeholders, op welk moment en in welke fase de stakeholder zich bevindt. Aan de hand van de Xperience Matrix kijken we hoe de stakeholders vandaag “jouw merk/product” al beleven  en wat we in de toekomst kunnen doen om de beleving nog te vergroten!

Het voordeel is dat ik, met mijn meer dan 25 jaar ervaring in de eventwereld en meer dan 15 jaar in de topsportwereld,  een praktische, relevante aanpak kan mee opbouwen. Geen theoretische benadering maar een praktijkgerichte, relevante approach. Dat is uw WIN!

De Blue Ocean aanpak met als insteek “we’ve done something wonderful“.  Een aparte beleving creëren, een unieke sensatie. Er steeds naar streven een beleving te creëren die gebaseerd is op wat het kan betekenen voor iemand en geen verkoop van diensten, goederen of commodities op zich.  Mensen  willen belevenissen die iets “met” hun doen én die er “toe” doen!

Als dat het is wat u wenst, dan kan ik een toegevoegde waarde voor u en uw organisatie zijn!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s