Eerlijk gezegd, ik was niet zo onder de indruk van de openingsceremonie van het EK 2016!

Het was mooi, het was leuk! Echter een grote indruk heeft het niet achter gelaten. Collega David vond ik niet zo sterk. Leuk dat hij een hoofdtelefoon had maar met een show die volledig op timecode loopt was dat een beetje kitchy!  Ik had het gevoel dat men in Frankrijk gedacht heeft, we moeten toch IETS doen🙂

Een gedachte over “Eerlijk gezegd, ik was niet zo onder de indruk van de openingsceremonie van het EK 2016!

  1. Niet alleen die timecode, de time zelf van de songs, allen old stuff…ik had daft punk wel eens een gooi willen zien doen. Dat had pas catchy geweest niet?

Geef een reactie

