Nike heeft het weer eens geflikt. Na de tientallen eerdere succesvolle campagnes klimt het Amerikaanse concern met de nieuwe reclame weer ongekende hoogte.

470e777863e6a40cb6df33851a948465

In een schitterende animatiefilm zet het sportmerk zijn campagne ‘Risk Everything’ kracht bij. 

Te zien is in een vijf minuten durend spotje hoe de grote boze vijand alle kleur uit het voetbal wil laten verdwijnen, het risico wil wegnemen door voetballers to robots te maken en alle fantasie wil wegnemen: voetbal puur gericht op het resultaat.

Maar dan staat er een reddende engel op. Het is ‘de oude Ronaldo’, of volgens sommigen de échte Ronaldo. Hij komt in opstand en het gevolg… Joga Bonito! 

Geniet hieronder van de nieuwste Nike-reclame:

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s