CEO Joris Tiebout vd slachthuizen van Anderlecht kreeg beste advies van schoonvader

 “Ik zou niet spreken van het beste advies, maar van het origineelste advies”, zegt Joris Tiebout, voorzitter van Voka-Comité Brussel en CEO van de NV Abattoir, de slachthuizen van Anderlecht.

 “Ik herinner mij altijd wat mijn schoonvader, Carlos Blancke, heeft gezegd: hou rekening met je omgeving. Je zit niet op een eiland met je bedrijf. Je bevindt je hier op 10 hectaren midden in de grootstad. Investeer tijd in je contacten met het bestuur en met de buurt. Dat advies dateert van 30 jaar geleden en geldt voor mij nog altijd.”

Lees meer op  Trends.be

 

Geef een reactie

