Chief executive wil informatie vooral online aangereikt krijgen

Chief executives consumeren hun informatie vooral online. Dat is de conclusie van een onderzoek van consulent Ceo.com bij ruim driehonderdvijftig bedrijfsleiders. In de leeftijdscategorie tot vijftig jaar zegt driekwart van de ondervraagden zijn informatie meestal online te verzamelen of te raadplegen, maar die stelling wordt ook beaamd door bijna twee derde van de vijftigplussers. De onderzoekers merken echter op dat deze digitale trend niet geleid blijkt te hebben tot het gebruik van nieuwere vormen van interactieve content.

lees meer: Chief Executive Online

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s